Thursday, July 9, 2015

Pakej Loh Abdolloh Vietnam




Saya Abdolloh seorang Muslim berbangsa Champa dan fasih berbahasa Melayu, menawarkan perkhidmatan pemandu pelancong di Ho Chi Minh City, Vietnam.

Selain itu turut menawarkan pakej pelancongan ke Da Lat dan Nha Trang, Vietnam.

Terdapat pelbagai pilihan pakej yang disediakan mengikut keselesaan anda semua. Antaranya:

◆Pakej 1 hari untuk ke Sungai Mekong atau Chu Chi Tunnels (termasuk makan tengah hari dan pelancong boleh pilih untuk ke tempat shopping atau melawat tempat bersejarah setelah pulang dari Mekong atau Chu Chi tunnel).
- Harga: 25usd/seorang (7 org ke atas)

◆Pakej 4hr 3mlm
- Pakej termasuk: Jemput & hantar ke airport, penginapan hotel 3 star, makan minum halal, pengangkutan untuk ke tempat2 menarik (sungai mekong, chu chi tunnel, tmpt shopping, cruise dll).
-Harga: RM560/seorang (7-10 org)
              RM530/seorang (11 orang ke ats)

Pelbagai lagi pakej menarik untuk dinikmati..
Kepuasan anda keutamaan saya.










Bergambar kenangan bersama rombongan customer

Membantu customer check in di airport

Hasil membeli belah di Ho Chi Minh


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di:

No. Hp/Whatsapp: +841269930648
Fb: Loh Aeda
Email: abdollohvet@gmail.com

*Untuk pengetahuan nombor hp lama saya: +841283661225 sudah tidak boleh digunakan lagi kerana telah kehilangan hp baru2 ini..harap maaf di atas segala kesulitan. Boleh hubungi saya di nombor baru di atas.

Paparan post ini diambil daripada http://lohabdolloh.blogspot.com


No comments:

Post a Comment